Mert Canlı Blog | E-Ticaret & E-Pazarlama Ajandası
E-Ticaret, E-Pazarlama ile ilgili herşey, web dünyasındaki son trendler
Tanımlar
E-Ticaret Nedir? "Geniş anlamda E-Ticaret, internet ve özel elektronik alışveriş sistemleri üzerinden yapılan ticari işlemlerin tümünü kapsar. İnternet ise E-Ticaret’in önemli bir kısmını oluşturduğu için, genelde E-Ticaret tanımlarında internet üzerinde durulmaktadır."
E-Pazarlama Nedir? "Ürün veya hizmetlerin internette veya mobil ortamda pazarlanmasıdır."
Hakkımda
Ordu Anadolu Lisesi'nden 2002 yılında mezun olduktan sonra İTÜ İşletme Mühendisliği bölümünü kazandı. Mercedes Benz Türk A.Ş., Citibank Türkiye, Koç Sistem şirketlerinde staj yaptı. Bitirme tezini "E-Ticaret ve E-Pazarlama Stratejileri, Türkiye'de Turizm Sektörüne Uygulanması" üzerine yaptı ve 2007 yılında mezun oldu. Ağustos 2007'de Sony Eurasia'da satış destek departmanında çalışmaya başladı. Ağustos 2008'de Sony'deki görevinde ayrıldı ve Boğaziçi Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri bölümünde master öğrenimine başladı. Clear Channel'da kısa bir süre pazarlama uzmanı olarak çalıştı. Şimdilerde 4Play Digital Workshop'ta çalışıyor ve master tezi ile ilgileniyor.
Twitter
twitter.com/mertcanli
İletişim
E-Ticaret ve E-Pazarlama konusundaki sorularınız, site inceleme talepleriniz veya blogum konusundaki tüm öneri ve eleştirileriniz için e-mail adresim;