"Spam mail göndermeyi düşünenler artık bunun iyi bir yol olmadığını düşünecekler"
Aslında tam da yazımda bahsettiğim konuya değiniliyor bu haberde.
"E-mail marketing'i bir kitlesel pazarlama olarak görmekten ziyade doğrudan pazarlama olarak görmekte fayda var. Doğrudan pazarlamayı da kurallarıyla oynamak ve kişiyi en düşük seviyede rahatsız ederek ürünü pazarlamak özellikle e-mail marketing için oldukça önemli bir parametre çünkü e-mail marketing de diğer kanallara nazaran kayıp çok daha büyük olabilir."
demiştim. Burada kaybın büyük olacağı kısmında aslında marka imajından bahsetmiştim. Bu duruma ek olarak SPAM gönderen ajanslara veya kişilere verilen cezalar düşünüldüğünde maddi açıdan da kayıplar büyük olabiliyor, görüldüğü gibi.
Kaynak;
CNNMoney | MySpace wins $234M from 'spam king'