Bu fiyatlar çok büyük gibi görünse de, internetin büyük bir iletişim mecrası haline geldiği günümüzde, yatırımın geri dönüşü (rate of return) kısa sürelerde gerçekleşmektedir. Türkiye'deki domain yatırımlarına en güzel örnekler Bebek.com ve İstanbul,Ankara,İzmir.net siteleridir. Bu sitelere de sahipleri 10 binlerde dolar ödemişlerdir.Aslında bu durumu şöyle belirtebiliriz, domain i bir arsaya, hosting'i arsanın üzerindeki binaya benzetebiliriz. Arsa ne kadar işlek yerde olursa, adresi ne kadar akılda kalır olursa o arsaya gelen o kadar fazla olur. Ancak arsaya geleni iyi ağırlamak gerekir, bu açıdan binayı iyi inşa etmek gerekir. Bu şekilde hem merkezi, hem de kaliteli bir binaya sahip olursanız, internette tatmin edici rakamlar kazanmanıza hiçbir engel yoktur. Bu açılardan değerlendirildiğinde iki kavramın da (domain ve hosting) internette büyük önemi vardır.
Ancak markalaşmak da önemlidir. E-branding olarak adlandırdığımız internet ortamında markalaşmak tüm bu anlatılanlardan daha önemlidir. Çok akılda kalıcı bir domain iniz olabilir ancak sitenizi iyi inşa edemez iseniz, iyi pazarlayamazsanız, bir marka haline getiremezseniz, domaininiz hiç bir anlam ifade etmeyecektir. Diğer yandan, çok akılda kalan bir domaininiz olmasa da siz siteniz üzerinden yapmak istediğinizi tam anlamıyla ve verimli bir şekilde hayata geçirirseniz, iyi pazarlarsanız yine çok iyi işler başarabilirsiniz. Bu tarz bir girişime de güzel bir örnek olarak Ideefixe.com u gösterebiliriz. Çok akılda kalıcı bir domain olmamasına rağmen gayet verimli çalışan bir e-ticaret sitesi olarak sektörde iş yapmaktadır.
Web sitesi kurup, yayınlamadan önce bu kavramları iyi bilmek, iyi araştırmak gerekir. Tüm bu ayrıntıları bir bütün olarak ele alıp, çözümlemek internette iyi para kazanan bir E-ticaret sitesi kurmak için şarttır.