9 Mart 2010 Salı

Mert.me'den Marketoloji'ye

Aceto Balsamico, sitesini ziyaret edenlerden "yolu buraya düşmüş herkes" olarak bahsediyor. Ben de yolu Mert.me'ye düşmüş herkese 'merhaba' diyerek buradaki (en azından şimdilik) son yazıma başlamak istiyorum.

Üniversite son sınıfta okurken, E-Ticaret dersinde Burak Büyükdemir'in tavsiyesi üzerine mertcanli.blogspot.com adresini aldım ve ilk yazımı 7 Şubat 2007'de yazdım.

Geçtiğimiz 3 sene içinde bu blogda E-Ticaret ve E-Pazarlama ile ilgili 160'tan fazla yazı yazdım ve fikirlerimi paylaştım. Bu blog üzerinden bana ulaşan ve E-Ticaret & E-Pazarlama ile ilgili fikrimi soran herkese elimden geldiğince yardımcı olmaya çalıştım.

E-Ticaret ve E-Pazarlama hayatımın her zaman bir köşesinde var olacak. Kariyerime pazarlama alanında devam etmek istiyorum ancak online mecraya ne kadar dokunabilirsem o kadar mutlu olacağım sanırım.

Genel olarak pazarlamayla ilgili yazılar yazmak için Temmuz 2009'da açtığım Marketoloji.com artık yeni blog yuvam :) 4 kişilik ekibimiz, ayrılanlar ve yeni aramıza katılanlarla 7 kişiye ulaştı. Çok keyif alarak, sadece e-pazarlama ile ilgili değil pazarlamanın diğer tüm altbaşlıklarıyla ilgili yazılar yazıyorum.

Hepinizi Marketoloji.com'a beklerim :) Şimdilik bu kadar.

Mert.me'ye ilgi gösteren, güzel yorumlarını paylaşan herkese çok teşekkürler.

Mert Canlı